torsdag 18 augusti 2011

Äntligen...

fungerar det att skriva inlägg. Har försökt gång på gång men det har inte gått. Så nu är det torsdag kväll, barnen har precis lagt sig och det är alldeles lugnt i huset, till och med katterna tar igen sig en stund tror jag bestämt. Idag har jag bakat super goda brötchen, tvättat, letat efter något bra stick- eller virkmönster på en halsduk eller sjal. hittade några som verkade bra. I veckan har jag också plockat blåbär och kantareller och vinbär förståss (de är helt ok fortfarande) och kokat saft. Tog också och ansade min ampeljordgubbe och det blev ett helt gäng nya sticklingar som vi satte ner i jorden. Det ska bli spännande och se om de tar sig. Jag har också fotat ett regnställ i storl 80 som jag ska lägga ut på tradera. Här kommer några glimtar från veckan som gått.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar